poniedziałek, 15 września 2008

ognisko

Do wieczora było sporo czasu,postanowiliśmy więc wymoczyć nasze dupska w Bałtyku. Szybko staliśmy się nadmorska atrakcją.Nie co dzień widzi się dwóch zarośniętych facetów z zestawem puszek wokół pasa,siedzących do połowy w wodzie,wokół których były wbite dwie siekierki ,a na nich karton z napisem"strefa piwożłopstwa-nie przeszkadzać".Po kilku godzinach,lista ludzi chcących zrobić nam zdjęcie,grubo przekroczyła setkę.W sumie było to nawet fajne,gdyż każdy częstował nas piwem,którego uzbierała się spora hałda.I wtedy wpadłem na pomysł,że ognisko można zrobić tu ,w okolicznym lasku.Po co wkurzać innych na polu?Tutaj cisza,spokój,a i drewna opór.
Ludkowie zaczęli się schodzić około 19.Przedział wiekowy od15 do..cholera wie.Przedział płciowy-kobiety krótko ścięte,o męskiej budowie ciała,tzw.babochłopy;faceci długowłosi zniewieściali totalnie tzw.steveny[od stevena z dynastii] i kilka normalnych samców i samic.Wśród tych ostatnich jedna wpadła mi w oko.Nie dlatego,że była super ładna,nie.Po prostu widać było,że ma ochotę na seks.Była lekko przy kości,włosy długie,przetłuszczone,koszula w kwiaty,w myślach nazwałem ją Hipka.O rany ,ale mi się chciało bzykać.
Ognisko nie było duże,jak na tyle osób przy nim siedzących.Kilka osób miało gitary i co chwila,rozlegały się jakieś chóralne zaśpiewy.Jako solenizant co i rusz musiałem się z kimś napić brudzia.Ale byłem cwany udawałem,że piję inaczej po godzinie byłbym sztywny jak trup.Gdy większość była już pijana,zabrałem się za Hipkę.Tak jak myślałem,bułka z masłem.Poszliśmy na spacerek wgłąb lasku.Zerżnąłem ją we wszystkie możliwe otwory,fiut tak mnie bolał,jakbym go do wrzątku włożył.Jak długo?Nie pamiętam.Po wszystkim wypiliśmy piwo i Hipka wyjęła jakiś słoik."Zarzucisz?"zapytała"to grzybki super odlot po nich".Spróbowałem.........................................................................................................................................
Obudziły mnie czyjeś krzyki,leżałem w krzakach a wokół mnie płomienie.Lasek płonął,przybliżyłem dłoń do ognia,parzy,kurwa to nie sen.

Brak komentarzy: