wtorek, 13 maja 2008

Codzienne balangi,doprowadziły mieszkanie prawie do ruiny.Po miesiącu,gdy trochę przetrzeżwiałem ,postanowiłem ogarnąć co nie co chatę.Odmalowałem kuchnię i pokój.I wszystko było by ok na jej powrót,gdyby koleś nie przyprowadził jednej łyżwy.Komórkę miał wtedy mało kto,tak więc nie wiedziałem dokładnie,kiedy M wróci,a ona zrobiła mi niespodziankę.Bzykałem małolatę na tapczanie,w pokoju.Tak darła koparę,że nie usłyszałem otwierania drzwi.M weszła i dalej wiadomo,sajgon,zadyma,chińskie rambadżu.Wyleciałem z chaty lotem koszącym,z ch...i krzyżykiem na drogę,w sumie o co jej chodziło,mogła się przyłączyć....
Znów przez swą głupotę wylądowałem na ulicy.Ale teraz miałem już doświadczenie,wiedziałem jak kombinować.Przede wszystkim,zarobić trochę grosza,wyglądać w miarę normalnie i na łowy.Nie żebym chciał być drugim tulipanem,ale skoro raz niewielkim nakładem ,zbajerowałem klientkę,to czemu ma się znów nie udać?Zacząłem chodzić po restauracjach,na dyskoteki i dancingi.Disco szybko sobie odpuściłem,owszem można było wyrwać laski,ale przeważnie małolaty na garnku taty.Nie o takie mi chodziło.Dancingi to co innego,przychodziły porzucone 30ki,rozwódki,wdowy.Pozostawało wymyślić legendę na swój temat,no i mieć trochę grosza na początek.I tu problem.Grosz wyszarpany M kończył się,podjąłem decyzję,znajdę jakąś fuchę.

Brak komentarzy: